Uw apotheek in Utrecht

LET OP !!! WOENSDAG 16 OKTOBER 2024 VOEREN APOTHEEK MEDEWERKERS ACTIE !!!

De Lombok Apotheek is op 16 oktober alleen geopend voor noodgevallen.

Onze apothekersassistenten en apotheekmedewerkers voeren actie voor een betere landelijke cao en een eerlijker loon. Dit is een actie van de vakbonden FNV en CNV.

Wat houden de acties in?
Op 16 oktober organiseren de FNV en CNV een regionale staking rondom Utrecht en ten oosten daarvan. Gedurende deze dag wordt de gehele dag het werk stilgelegd door apothekersassistentes van de Lombok Apotheek.

Wat merkt u hiervan?
De apotheekzorg gaat door, maar wordt anders ingericht. Het veilig gebruik van medicijnen blijft voorop staan.

De Lombok Apotheek is op 16 oktober alleen geopend voor noodgevallen. In geval van nood zijn wij op 16 oktober aanwezig om u te helpen.

Gedurende deze week kunnen er vertragingen ontstaan in de levertijd van uw medicijnen.

Wij vragen om uw begrip.

uw team van de Lombok Apotheek

Bij Lombok Apotheek bieden wij u graag persoonlijke aandacht om u optimaal te ondersteunen bij het gebruik van geneesmiddelen. Stel uw vraag aan een van onze assistentes of maak een afspraak met de apotheker. Op onze website kunt u eenvoudig 24 uur per dag een herhaalrecept aanvragen. Daarnaast vindt u een uitgebreid aanbod aan informatie over geneesmiddelen, gezondheid en zelfzorg.

Jan Pieterszoon Coenhof 212
3531 HX Utrecht

Tel: 030-8802880
E-mail: administratie@lombokapotheek.nl

veilig mailadres (voor zorgverleners)
lombokapotheekb.v@zorgmail.nl
EDI-Fact recepten kunnen naar
500024359@lms.lifeline.nl / ap008514@ccse.ezorg.nl
AGB-code Lombok Apotheek  02008514
PoRx recepten URA 51798
application ID: 10006793

Klachtenregeling

Uw mening telt

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.

U heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.

Vragen of klachten over de rekening?

Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.